2013-01-24
 08:53:49

Whoop whoop!

Idag är jag på sjukt bra humör! Vet inte riktigt varför. Kan det vara för att jag sovit gott? För att jag är sjukt stolt över min hemmalagade lunch? För att det är fredag imorgon? För att det är stenhårt magpass som gäller idag på gymmet? Don't know and don't care as long as I'm happy!
 
 
Vad har hänt sedan senaste inlägget då?
Ni får det i list-form - because I love listor!
 
- Middag och jeopardy hos Dahlan.
- Benpass, armpass och magpass på gymmet.
- Kortspel hos Carro.
- Fira pappsen.
- Shopping på Emporia samt pannkakslunch.
- Fest för Dahlan och Marika med dans på Etage.
- Bakishäng med Sons of Anarchy och kebabtallrik.
- Ytterliggare ett benpass och armpass på gymmet.
 
 
 
Nej, nu får jag fortsätta jobba. Mohahaha.
 
 
På återseende!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!