2013-12-27
 10:23:18

Helt underbart!

Har haft en helt underbar vistelse i Malmö över jul. Och snart ska jag dit igen, hur bra är inte mitt liv!

Julafton var hur mysig som helst. En massa mys med släkten, show av pappa med egenskriven låt, god mat och spel. Fick allt jag önskade mig i julklapp också. Mest träningsgrejer så nu ska jag bli hurtig igen! 

Juldagen spenderades med en kopp te hos Carro, på Dahlans salong och med mys hos Hesho. Och såklart utgång på det! Sedan blev det sleepover hos Hesho, pizza och bakismys. Och en födelsedagsfika för Sofi på kvällen. 

Jag mår så bra! Man uppskattar allt så mycket mer när man varit ifrån det ett tag. Underbart! 




Tvister är inte riktigt min grej. Smidig som ett kylskåp ni vet... 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!