2013-01-29
 15:39:36

Roliga jag

Har suttit och läst igenom en del av mina gamla inlägg här på bloggen. Så rolig jag är! Haha. Sitter och skrattar åt mig själv. Vet dock inte om det är positivt eller negativt...
 
 
Seg dag idag. Inte mycket att göra och en träningsvärk i vänstra skinkan som heter duga.Längar till dessa sista 37 minuterna är över så jag kan åka hem och vila lite innan träningen.Ska se om jag hinner laga mig en pizza också. Har köpt Santa Marias nya tortillabröd som är avsett för pizzor (lite tjockare än det vanliga) vilket är toppen för då kan jag bara slänga på allt jag har hemma. Tomater, mmm. Champinjoner, mmm. Ananas, mmm. Skinka, mmm. Ost, mmm.
 
Blir redan sugen trots att jag precis tryckt i mig en stor bit ostpaj. Jag blir tydligen sällan helt satisfied när det kommer till mat. Men det visste ni väl redan?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!