2013-01-09
 09:33:21

Killer!

 
Idag är det onsdag vilket betyder att vi är i mitten av arbetsveckan nu. Gårdagen var lika bra som måndagen. Sjukt skönt att komma igång med träningen igen. Körde ett killer-magpass med Dahlan och Carro. Ett tag där tror jag att de hatade mig innerligt då jag tvingade dem att köra minst 200 situps innan träningen var slut. Men, som jag sa till dem, så kommer de tacka mig en vacker dag. Nästa gång får någon annan vara djävulen.
 
 
 
 
 
Kollade lite på svenska hollywoodfruar igår när jag kom hem. Brukar aldrig kolla på sådana program men det var det som visades så det blev så. Tycker att Anna Anka faktiskt är sjukt skön. Visst, hon kanske inte är världens schysstaste människa som var otrogen hit och dit och ibland har hon lite konstig syn på saker och ting, men, hon är ju faktiskt ärlig och kan skratta åt sig själv. Skönt! Gunilla däremot, usch.
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!