2013-01-03
 15:20:56

Full rulle

Haft fullt upp på jobb idag. Har prickat av tre av fem punkter som måste göras och nu är det 45 minuter kvar tills jag kan gå hem. Funderade på att jobba över men en myskväll med tjejerna lockade mer.
 
 
 
Idag blev det som tidigare sagt tacos till middag. Har varit sjukt sugen på det väldigt länge och det är förmodligen därför jag helt missbedömde portionsstorleken. Därför är jag nu proppmätt och tacossmaken står mig ända upp i halsen. Lär inte bli det igen på ett tag.
 
 
 
Nu ska jag göra ytterliggare en av mina punkter på jobb så jag bara har en, dock väldigt jobbig, punkt kvar till imorgon.
 
 
Må gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!