2013-01-02
 17:46:12

2013 baby!

Nytt år och ny motivation till livet!
 
 
Varför är det egentligen så? Man skjuter på saker och ting man vill göra eller förändra till nästa år. Eller till måndag. Ny vecka, nu kan vi börja. Som att det är enklare då. Aja, om det får människor (och mig) att må bra så why not.
 
 
Själv har jag inget direkt nyårslöfte utan mest saker som jag vill ta tag i rent allmänt. Som att börja blogg ordentligt här igen. Och så vill jag få bort mitt jädrans sötsug. Så fort det dyker upp något sött så äter jag som om det inte finns någon morgondag. Löjligt ju. Kommer ju rulla fram om jag fortsätter såhär.
 
 
Nåja. Om ni undrar vad som händer så skulle jag laga tacos men insåg att jag inte hade någon köttfärs hemma. Inväntar mitt handlingssällskap så jag kan få fylla upp frysen igen. 
 
Pöss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!