2013-12-21
 18:13:17

25 random saker om mig

1. Jag älskar center-choklad och dumle.
2. Jag måste alltid ha fixade naglar annars känner jag mig ofräsch.
3. Vänner är min favoritserie och jag önskar att jag vore en av dem. 
4. Jag tycker inte om kladdkaka. 
5. Jag är grym på att bygga ihop IKEA-möbler.
6. Jag älskar att planera - gärna varje minut. 
7. Jag tycker att killar som lagar mat är det sexigaste som finns. 
8. Jag har aldrig gillat One Direction förrän en vecka sedan. Nu kan jag inte sluta lyssna på dem.
9. Jag fantiserar om allt, hela tiden.
10. Jag är inte romantisk men drömmer ändå om det perfekta happy ending. 
11. Jag skulle äta pasta varje dag om jag kunde. 
12. Jag är vig som ett kylskåp.
13. Jag tycker mina egna skämt är roliga. 
14. Jag har nästan inga hemligheter om mig själv.
15. Jag äter hellre McDonalds än pizza på bakfyllan.
16. Jag kan inte leva utan nässpray och läppsyl.
17. Jag är duktig på att rimma. 
18. När jag var liten fick min bror aldrig vara med på film för jag ställde mig framför honom för att synas mest. Idag undviker jag gärna helt att vara med på film. 
19. Jag brukar ta shots innan jag ska på en första dejt med någon för att lugna nerverna. 
20. Jag älskar att göra listor av olika slag. Har till och med en speciell bok och pennor bara för mina listor. 
21. Jag kan inte klättra i träd. Det hör en del ihop med punkt nummer 12. 
22. Jag har druckit så mycket Coca Cola Zero att jag inte längre kan dricka vanlig Coca Cola.
23. Jag kan inte prata känslor trots att jag egentligen är väldigt känslosam.
24. När jag var liten ville jag bli frisör eller lärare. Jag blev inget av det. 
25. Jag kan inte hoppa jämfota. 


Frågor på det? 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!