2012-03-14
 20:23:43

Fab-day

Har haft en fabulous day. Igår fyllde jag år och efter kalaset var över var jag helt slut så det blev sängen direkt.

Idag har jag utbildat mina nya kollegor som ska ansluta till heltidsteamet på jobb. Det gick bättre än förväntat, de är så duktiga!

Och nu är jag precis hemkommen från två pass på Friskis. Det kallar jag grymt! Jympa och skivstång. Insåg hur mycket jag saknat medeljympan, det är faktiskt inte så torrt som det låter. Ska försöka fortsätta att kombinera de två passen.

Snart blir det sängen så jag är pigg imorgon när det blir frukost i stan med två vänninor.


Så, där har ni mitt liv för tillfället.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!