2011-09-25
 10:42:26

Trotsar mig själv

Jag skulle aldrig ha en smartphone. Nej då. Alldeles för jobbigt med touch.

Sedan ångrade jag mig. Alla började ju vara online stup i kvarten. Utom jag. Kanske dags att uppdatera sig teknikmässigt ändå. Men en iphone? Nej då. Inte ville jag vara som alla andra. HTC skulle det vara. Eller Sony Ericsson. Kändes mer unikt.


Men. Så blev jag övertalad. Brukar inte hända alltför ofta. Men nu hände det. Och jag är frälst.


Ringde igår och sa upp mitt älskade Tele2-abonnemang för att nu byta till Telia. Trots att jag svär över Telia typ varje dag kan jag ju inte motstå deras nya abonnemang. Eller vårt nya, om jag får säga så. Är ju trots allt Telia-arbetande. Så, på måndag beger jag mig till den lila butiken inne i stan och skaffar mig en splitter ny vit iphone. Eller i-telefon som Radde säger.


Hälsa mig välkommen till I-världen. Det återstår att se om jag passar in.


Take care!


Cecilia Uhr

Hej Sofia,



Tråkigt att se att du har lämnat oss. Hoppas du har trivts under din tid som kund hos Tele2 och att du blir nöjd med ditt nya abonnemang. Om du har några synpunkter eller tips som kan göra oss bättre får du gärna mejla dem till mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!