2011-09-26
 18:31:08

Think positive!

Jag trodde jag skulle tycka att det skulle bli skönt att få vara hemma och bara ta det lugnt och snyta ut förkylningen. Men icke, jag blir ju så rastlös! Men jag orkar inte göra något. Lägenheten ser ut som kaos och hade behövt städas men jag pallar verkligen inte. Jag orkar inte ens pyssla, det är ju inte ens jobbigt! Jag gillar inte detta alls. Har suttit sedan förra filmen slutade klockan två och väntat på att klockan ska bli sex så att alla serier börjar. För tydligen är det bara skitprogram på TV mellan klockan två och fyra.




Det är väl tur att jag har en skön soffa i alla fall.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!