2011-09-25
 12:31:35

Småbloggare

Fick precis min kollega att läsa min blogg. Ni vet, är man ingen storbloggare måste man tvinga in folk på sin sida. Hon satt dock mest och skrattade. Ska man ta det som en komplimang eller inte? Jag tar det postivt, kul att man kan glädja någon!



För övrigt jobbar jag idag. Det gjorde jag igår också. Even though its helg. Men jag gillart ändå. Eller det kommer lägligt rättare sagt. Eftersom jag är sjuk så är en jobbhelg precis den ursäkten jag behöver för att slippa festa.


Dessutom har vi en korg full med godis på jobb. Och vi är bara fyra som jobbar. Förstår ni hur mycket snask det blir var? LIKE.


Hannah

Här har du en till kollega som läser ;)



PUBLICERAT: 2011-09-26, 20:28:12 | URL: http://www.eldawand.org/x
Sofia

haha nice! :)



PUBLICERAT: 2011-09-26, 21:07:14 | URL: http://fiabengtsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!