2011-09-26
 14:33:02

Dålig tajming

Jag är sjuk igen. Inte ovanligt, jag vet. Sa det till vaktmästaren här innan, att vara sjuk är min grej. Ni vet, alla har sin "grej". Min grej är dock inte särskilt rolig.

Inte nog med att jag är genomförkyld och förmodligen har feber, jag lyckas tajma in sjukdomen sjukt (hahaha sjukt passande med sjukt) dåligt. Denna veckan var min "jag-har-bara-tidiga-arbetstider"-vecka. Jag har längtat efter denna veckan länge. En vecka där jag äntligen skulle kunna följa med på eftermiddagsfikor. En vecka där jag skulle ha tid till att göra ärenden. En vecka där jag skulle kunna använda mina snygga shoppingfynd från i fredags. Men neeeeeeeeejdå.




Istället sitter jag inne i mjukiskläder och kollar på Gullivers resor och dricker te. Och solen skiner ute. TYPISKT.




Äh, jag ska bemästra denna förkylningen med värdighet. Om ett par dagar är jag fräscha, snygga och sexiga Fia igen. Just wait and see.



                                

                                 Bjuder er alla på en toalettbild från i somras.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!