2011-10-05
 21:30:10

Vet ni vad jag älskar? Möjligheter!

Jag skrev i måndags att inget speciellt hänt, och sen hände allt. Eller ja, okej, inte allt men mycket.


Hemligt möte på jobb visar sig vara en stor förändring som komma skall. 80 nya medarbetare, nya arbetstider och mindre flexibilitet. Om det är positivt eller negativt går inte att svara på än. Däremot så visar det sig att våran teamledare har valt mig till utbildare för de nya studenterna som ska börja. Vilket självklart är skitkul! Förstår ni vilken möjlighet det är? Jag är så glad så att jag spricker! Är redan väldigt nervös men det är väl bara att ta den där "usch-vad-hemskt-att-stå-och-prata-framför-en-massa-folk"-känslan och stoppa upp den någonstans, för om det är något jag vill så är det att utvecklas och detta är värsta bästa chansen för det. Helt underbart!



Innan jag fick möjligheten ovan tackade jag ja till en arbetsintervju för ett annat jobb. Jag var en av fem av 140 stycken ansökningar som fick en intervju (en annan av dem fem var min kollega, grymt!). Egoboost! Jag var där idag och hur det går med den saken återstår att se. Dam dam daaaaam.




Vilken härlig vecka det har varit för mitt självförtroende rent karriärsmässigt. Hoppas denna lyckan håller i sig ett bra tag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!