2011-10-03
 12:25:14

Tom

Konstig helg. Riktigt konstig. Lördagen var trevlig. Lite för trevlig för min del bara. Men det fanns en anledning till det. Ni vet, det finns alltid en anledning till att supa. Dock var det inte trevligt att vakna upp dagen efter. Jag har i alla fall lärt mig att man inte ska lägga sig full om man har haft huvudvärk en hel vecka. Det gör bara huvudvärken värre.

Jag blev inte människa igen förrän söndag eftermiddag. Eller människa och människa, det var jag nog i och för sig inte alls igår. Och inte idag heller för den delen. Känner mig helt jävla fucking tom. Som att jag lever men ändå inte.



Och så är jag arg. Men det har inte med saken att göra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!