2011-10-11
 12:31:50

Tisdag, 11 oktober

Idag är jag helt och hållet utvilad. Har sovit tio timmar i natt. Tror det behövdes. Vila brukar ju vara lösningen på sjukdom. Sitter på jobb nu och köttar samtal. Har hittentills denna månaden bara haft en massa långa komplicerade ärenden så mitt samtalssnitt är inte det bästa. Men jag är bäst ändå, så I don't care.


Ikväll när jag slutat ska jag själv ringa in till Telias kundtjänst. Det är nämligen dags på riktigt att byta operatör och på så vis sänka kostnaderna. Vem kunde tro det? Att Telia är billigare än Tele2? Inte jag i alla fall. Men så är det. Och sen så väntar jag pinsamt mycket på Iphone 4s:en. Come to mama, nu!


Tele2

Hej Sofia,



Det är tråkigt att läsa att du ska byta operatör från oss. Vi hoppas att du gått igenom våra olika abonnemangsformer och tilläggspaket eller fått hjälp med detta så du fått ett så personligt utformat abonnemang som är möjligt hos oss. Annars får du gärna kontakta mig. Har du redan fått hjälp med detta vill vi passa på att tacka för din tid som kund hos oss och hoppas du varit nöjd under denna tid.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!