2011-10-26
 11:37:00

Onsdag, 26 oktober

Igår var det löning. Eller kanske mer en liten månadspeng för min del. Var ju nämligen bortrest en vecka i september plus att jag var sjuk en vecka. Men men, en lite billigare månad skadar väl ingen.


Den här morgonen har jag crosstrainat för första gången på länge. Dock blev det inte så länge eftersom jag fortfarande är krasslig men jag kunde inte låta bli. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen ska jag göra lite pannkakor. Bara för att pannkakor är såååå gott.


På jobb idag blir det utbildning för min del. Det är lite spännande eftersom detta blir första gången jag ska stå en hel dag och utbilda främlingar. Får hoppas jag inte tråkar ut dem bara. Fast jag är ju riktigt rolig så det lär nog inte vara några problem.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!