2011-10-20
 22:32:02

Några timmar senare...

Har funderat på det här med att känna varandra nu. Och självklart undrar ni vad jag kom fram till. Jag tänker så här - man kan aldrig känna en person för väl. Det går helt enkelt inte. Oavsett om man vet allt om en person så vet man fortfarande inte hur personen tänker i olika situationer, vilket innebär att man inte känner personen helt och hållet. Alla har sina egenskaper och egenheter och jag kan än idag förvånas av de personer som jag trodde att jag redan kände för väl. Visst, man kan ju känna en människa jävligt bra, till och med så bra så att man kan avsluta varandras meningar, men endast i enstaka fall.



Jag skulle kunna analysera detta i massor. Men det tänker jag inte göra för då blir både jag och ni knäppa i huvudet. Istället tänkte jag inte tänka alls utan titta lite på Fråga Olle Dokumentären. Sjukt intressant!






Cool bild på en cool människa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!