2011-10-12
 09:38:45

Mysmorgon

Idag börjar jag inte från klockan ett. Då blir det möten med lite olika personer innan utbildningen börjar klockan fyra. Lång dag, men en dag jag ser fram emot.


Sitter just nu i soffan med en kopp te och ska strax sätta på gårdagens avsnitt av True Talent. Ett, enligt mig, egentligen skitprogram då det känns väldigt amatöraktigt, men är man musikintresserad så kollar man på allt möjligt skräp som innehåller musik. Ska försöka städa lite också. Det gillar jag. Det är hur mysigt som helst att ha en ren lägenhet och att städa på morgonen är utan tvekan den bästa morgonsysslan.




Bilden är tagen från när jag och Carro var i Oslo förra hösten.
Som ni ser är mitt hår katastrof, tur att man har en vän som är frisör.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!