2011-10-08
 13:05:52

Lördag, 8 oktober

Shoppingen igår var en succé. Spenderade lite över två tusen kronor och allt gick till saker jag verkligen ville ha. Vi var noga med att gå igenom vagnarna innan vi betalade så att vi inte köpte en massa skräp. Det blev en hel del underkläder, krukor, ljusstakar, julpynt, skålar med mera. Det jobbiga var att gå inne på Ullis, alldeles för mycket folk och min huvudvärk gjorde inte saken bättre.



Apropå huvudvärk så är det väl dags att jag tar tag i mitt liv och ser till att fixa mig en tid hos Vårdcentralen på måndag. För nått är ju fel, helt klart.



Nu ska jag städa lite och försöka hitta plats till alla mina fynd. Josefin kommer förbi på en kopp kaffe också om en stund. Ikväll blir det vin (dock inte ens i närheten av så mycket vin det blev förra helgen).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!