2011-10-13
 08:37:16

Lista!

Saker jag fortfarande behöver/vill ha till lyan:

- Skulle gärna vilja ha en ny stor säng. Typ en 160-säng. Ska önska mig det i julklapp. *


- Spik. Har tavlor som måste hängas upp samt så skulle jag behöva hänga upp lite väskor i min klädkammare. *


- Behöver en pärm. Har samlat på mig väldigt mycket matrecept på sistone och det hade ju varit bra om man kunde sortera dem. Ordning och reda ska det va! *


- Säkerhetsdörr. Vill ha! Trots att jag faktiskt gillar min gamla "metalliska" dörr. (Ni som inte sett min dörr lär inte förstå vad jag menar med "metallisk" men det går tyvärr inte att förklara.)


- Kylskåpsmagneter. Var fan köper man snygga sådana?


- Vill ha en ny gitarr som håller tonerna och som matchar lägenheten. *


- Börjar även fundera på att byta ut min tvbänk. Den har ju faktiskt följt med mig sedan flickrummet och har därför några år på nacken.


- Nattduksbord. Visste inte att det var så svårt att hitta the right one.





* De saker som får högre prio.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!