2011-10-13
 14:40:02

Kött och sånt

Det tråkigaste med att göra köttfärssås, eller tacos för den delen, är att hacka sönder köttet. Man blir trött i handen och det tar onödigt lång tid.


Det sämsta med kött rent allmänt är att man måste tina det innan det kan tillagas och det är inte det enklaste ska ni veta. Ja ja, jag vet att man kan ta upp det dagen innan så att det får "självtina" i kylen men förstår ni, det funkar inte för mig. Jag vet aldrig när jag tänker laga mat vilket innebär att köttet i så fall bara blir dåligt. Och aldrig i livet att jag skulle lägga in matlagning som en punkt i kalendern, så kul är det inte.




Det blev gott i alla fall. Min köttfärssås.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!