2011-10-21
 23:21:38

He's name is Björk - Martin Björk

Min nya crush är Martin Björk. Ni vet, en av radiopratarna i The Voice. Han är så jäkla snygg! Och charmig. Och sexig. Och har snygg klädstil. Och han kan spela gitarr. Kan det bli bättre? Nope. Hade han friat till mig här och nu hade jag sagt ja. Trots att jag inte känner honom. Bara för att han är så het. Mums!









4 min senare...



När jag googlade fram denna bilden så insåg jag att han varit gift med Lena Ph och PUFF, där sjönk han i mina ögon. Hade inte tackat ja till ett giftermål längre, däremot får gärna min framtida man vara lika het som han är.









 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!