2011-10-25
 14:08:51

Gillar läget

Tuff helg avslutas med tuff måndag. För er som undrar vad jag gjorde kan vi väl sammanfatta det såhär:


Fredag
- Utbildning till 21
- IDOL
- Glass


Lördag
- Jobb till kl 16
- Tupplur
- Städning
- Middag
- Klädval och partysmink
- Vänner hos mig på vindrickande
- Dart på Möllan med random killar
- 90s på Deep
- Fyllemat de luxe (Donkan)


Söndag
- Vaknade kl 9
- Städa
- Sov
- Blev väckt av Dahlan
- Hadla mat på Allfrukt
- Lagade pannkakor till härlig music
- Kollade True blood
- Grät en skvätt över att TB är över
- Åt chips
- Kollade The Vampires diaries
- Sov
- Åt godis och kolla bilder med Dahl och Hesho





Igår var det kaos på jobb. Sprang fram och tillbaka från mitt skrivbord till de nya medarbetarna som en galen tupp. Hjälpte dem med en massa ärenden samtidigt som jag hade en hel del att göra själv. Sen sprang jag på möte. Och sen sprang jag upp och ner från femte våningen till utbildningslokalen på första plan. Snacka om att jag kommer bli fit efter alla utbildningarna.



 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!