2011-10-17
 08:50:18

Busy woman

Det har varit full rulle hela helgen. Fredagen började som sagt med fika i stan, därefter åt jag och Hesho planka respektive bakad potatis till lunch. Klockan fyra började utbildningen och den var faktiskt givande. Direkt efter jobb åkte jag till Kristin för att umgås och säga hej då till henne.



Lördagen började tidigt nog klockan nio med jobb. Har inget mer väsentligt att skriva om det. Kvällen spenderades hos Josefin med lite grogg och spel.



Ännu åtta timmars arbete var det i söndags. Det innebär att jag jobbat sju dagar i rad. Helt sjukt. Jag hann i alla fall med både lite fika, middag hos föräldrarna samt tre avsnitt True Blood med Dahlan trots det.




Idag är jag ledig så då ska jag och Carolin till Lund och mysa!




Sjukt vacker och inte alls svettig bild från Cypern förra året.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!