2011-11-08
 13:56:56

Pinsamt Sverige!

Jag är så jäkla arg. Jag är så arg att jag inte kan sluta gråta idag. Fy fan för den svenska sjukvården. Kommer dit idag, på en så kallad hälsokoll, för att jag misstänker att jag har grov järnbrist. Och vad gör läkarjävlen? Jo, hon kollar hur mitt hjärta mår, mina lungor och mitt nervsystem, ursäkta, men vad fan har det med järnbrist att göra? Visst, det var en helkoll men att inte ens ta upp järnbrist-ämnet är ju helt sjukt. Inte nog med det, med den där "du-är-frisk-men-för-att-du-ska-sluta-komma-till-oss-gör-vi-väl-några-test"-blicken fick jag lov att komma tillbaka imorgon för blodprov. Wiho... Dessutom så var det jag som fick säga till henne att fanimej låta mig göra ett järnbrist test också. Hon kommer bli så paff när hon inser att jag hade rätt all along. Meningen är väl inte att patienterna själva ska veta vad det är för fel på dem? Nej, dags att Sverige tar tag i sin jävliga sjukvård.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!