2011-03-14
 20:42:11

Gratulerar

Just nu vill jag gratulera mig själv och mig själv. Mig själv för att jag blev gammal igår och mig själv för att jag köpte lägenhet förra måndagen. Grattis! Tackar.


Ja mina kära, ni hörde rätt - KÖPT LÄGENHET! Fatta! Jag vill bara flytta nu, NU. Men nej då, måste tydligen vänta tills 8de april. Orka. Men ändå! Så jääääääääääkla skönt det kommer bli. Är helt megaexcited. Fick en massa behövliga saker igår, så som dammsugare, micro, vatten och kaffekokare, städgrejer, kastruller med mera. Helt jäkla toppen. Nu är det viktigast att jag finner en soffa bara, och soffbord, sen är jag redo!








Bjuder på en hääärlig bild från Cyprus. Bara för att jag känner mig lite extra glad och svensk.








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!