2011-03-16
 19:30:05

Alltid svårt med rubriker

Som ni kanske förstår så kommer jag från och med nu skylla mitt dåliga bloggande på rubrikerna. Det är så himla svårt! Vill ju inte ha en tråkig rubrik, och inte heller en rubrik som inte passar med medföljande text. Har suttit i tio minuter nu innan jag började skriva själva inlägget för att försöka komma på en klyftig titel. Istället har jag kommit fram till att i fortsättningen ska jag lägga en "ingen kommentar" som huvudinledning så att jag får slut på det jobbiga i att välja headline.



Nu tappade jag hela poängen med det här inlägget. Jag har i alla fall ont i magen, så nu ska jag gå och trösta mig med lite äpplekaka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!