2011-02-17
 17:49:56

Något fattas

Ja ni mina vänner. Nu har Fia tagit tag i sitt liv. Jag är hemma nu. På riktigt. Förhoppningsvis inte för alltid och förhoppningsvis inte allt för länge till. Men hela sommaren i alla fall (svensk sommar!).  

I vilket fall som har duktiga jag nu äntligen ett fast jobb. På Telias kundtjänst. Eller egentligen på Proffice men det är coolare att säga Telia. Utbildningen där är i princip klar och på måndag börjar vi ta våra första samtal. Så för er som vill ha en bra deal, be att få snacka med Sofia Bengtsson i Malmö. NOT!



Och imorgon gott folk, ja imorgon är det fredag! Och det gör mig lika glad varje gång. Blir lite after work och lite uppladdning tills på lördag då det är röj. Som vanligt.


Nu ska jag gå och göra mig ett par äggmackor för ÄGG ÄR SÅ JÄKLA GOTT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!