2011-02-23
 18:09:36

Lägenhetslivet

För er som inte vet passar jag min kusins lägenhet från och med idag till på lördag. Jag vet, det är "bara" tre nätter men för mig är det inte så "bara". För mig är det världens upplevelse och sjukt spännande. Första gången jag ska sova helt själv i ett hem. Tur att man har vänner som kommer på besök så att det känns tryggt i lägenheten när man går till sängs.



För övrigt rullar det på rejält på jobb. Lär mig något nytt varje dag. Igår lärde jag mig hur en enstaka kund kan göra hela min dag. Det var en underbart go tant som berömde mig som fan för det trevliga bemötandet. Jag har sagt det innan men jag säger det igen, jag är grym!



Be safe!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!