2011-02-24
 17:48:11

Förutom Sydsvenskan var det lugnt

Då var första natten ensam avklarad. Och det gick alldeles utmärkt. Förutom Sydsvenskan som damp ner på hallgolvet i morse var det inget skrämmande alls. I och för sig var jag så trött att jag däckade när brudarna gått men va fan, jag är vuxen nu, det här klarar jag!



Idag kommer mor min på fika. Tänkte leta lägenheter med henne. Jag behöver någon som pushar för att få det gjort. Men jag kan absolut tänka mig att bo själv. Hur härligt är det liksom inte att slänga sig på soffan så fort man kommit hem från jobb utan att någon klagar på att man är lat? Eller att avvakta med disken trots att diskhon är full? Eller, helt ärligt, att gå på toa med öppen dörr utan några sura miner? Jag gillar!



Liten hemlighet: Jag längtar faktiskt till jobbet imorgon, tycker det är grymt kul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!