2011-02-20
 22:19:49

En helt vanlig sunday

Jag är lite mer normal nu. Har sovit och ätit bort bakfyllan. Har även varit och fikat. Jag vet att ni inte är förvånade. Mina söndagar är alltid likadana.



Klockan är nu kvart över tio och jag måste sova. Är ju fan heltidsarbetande nu. Imorgon börjar jag ta samtal för första gången. Är lagom nervös. Inte för själva samtalen för prata, ja det kan jag. Men för alla skitsystemen man ska leta sig igenom på datorn. Efter tre veckors utbildning tycker jag fortfarande de är väldigt röriga. Kommer ta mig en halvtimme med varje samtal just eftersom jag inte hittar rätt.




Men ja, WISH ME LUCK!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!