2011-12-04
 23:04:16

Sociala medier, positivt?

Har märkt att jag kan bli sjukt avtänd på någon bara genom att kolla killens facebookprofil. Exempelvis om snubben har en massa bilder på sig själv, eller ifall han har gjort konstiga uppdateringar med felstavningar.

Frågan är ifall det är bra eller inte. På ett sätt så kanske man inte ger personen en chans men på något vis så är väl ens profil en del av sin personlighet? Jag tror på det andra alternativet.

Just därför kan jag meddela de framtida männen som vill ha en chans med mig att kolla över sin facebookwall innan de addar mig som vän. Tekniken går framåt och då får väl även jag göra det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!