2010-05-31
 23:47:40

Sliten

Idag är jag grymt sliten. Har varit en tuff vecka. Shoppingen gick asbra, fick mig ett linne, en skjorta, leggings och smycken. Grymt härliga butiker! Blir ännu en shoppingdag så fort vi fått lön.


Har varit och ute och festat torsdag, fredag och söndag. Inte konstigt jag är så sliten va? Torsdag var vi här och festa, samma sak i fredags varpå vi började kvällen med lite ball bowling. Igår gick vi ut och käka på Flintstones Inn här i Protaras sen drog vi till Napa. Och där gick det hårt till må ni tro. Fy fan vad jag mår idag, tror aldrig jag har varit så bakis i hela mitt liv. Har knaprat en massa jävla alvedon och kämpat som fan för att hålla mig vaken på jobb. Usch, aldrig mer. Det blir lugnt med spriten ett tag framöver, men hur lätt är det när de delar ut gratis shots?



35 graders hälsningar från Fia som ska till poolen imorgon och steka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!