2010-05-26
 13:41:05

Måste. Få. Shoppa.

Jag har grym abstinens just nu. Shopping-abstinens. Har inte shoppat ordentligt sedan vi kom hit. Och shopping är mitt liv. Det räddar alla situationer. Det gör mig glad när jag är ledsen och det gör mig snyggare. Hehe.


Så, imorgon har jag lyckats övertala brudarna att följa med mig till Paralimni för lite rejäl shopping. Åh vad jag längtar! Det enda jag har handlat än så länge är en väska, ett par ringar och en nyckelring. Ball. Verkligen. Men imorgon då smäller det!


I fredags var vi ute på Boogie igen. Det var kul. Vi blev fulla. Precis som det ska vara. Söndagen var inte så hemsk som jag trodde. De tretton timmarna gick snabbt då vi för första gången hade asmycket kunder. Hann ju knappt äta upp min Mc Nuggets! :)


Igår promenerade vi bort till Pernera, en stad här bredvid (och mamma, jag har hittat ert hotell). Sedan gick vi längs stranden tillbaka, varmt men härligt. Hittade även ett bra Supermarket här i trakterna så jag handlade lite fiskpinnar, haha.


Nu har vi precis ätit bakad potatis med sallad på Malmia pub och snart är det dags att ännu en gång bege sig till jobb.


Bilderna är uppe på facebook nu!

Love!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!