2010-05-06
 23:39:51

Jo, jag är nog ändå blond på riktigt.

På Malmia pub.

Sofia: Visst får man lov att spola ner toalettpappret här? De har ju en riktig toa.




Jaha, så vad är en låtsastoa då undrar ni. Ja du. Jag menade en vit vanlig stor toa, inte en grön rutten liten toa som vi har i vår lägenhet. Men sedan blev jag upplyst om att toaletterna inte spelar roll i det här "inte-spola-ner-pappret"-grejen, det har med avloppen att göra. Smart fia, riktigt smart.



Har i alla fall börjat jobba på riktigt nu, 15.15-23.15. Har även haft chefen inne idag som hann kommentera min piercing, mitt linne och att jag inte kunde klockorna ordentligt. Vissa må säga att han är barsk, jag må säga att han är helt okej. Så imorgon är det ut med piercingen (inte för all framtid dock!), på med en prydare tröja och dags att memorera aaaaaaaalla klockor. Wish me luck!



Utgång i Napa hoppas jag även på till helgen. Får väl se hur det blir, vet inte riktigt när vi är lediga nästa gång. I vilket fall som, åker vi dit tänkte vi faktiskt dra till Grabbarna och söka jobb. En fågel viskade i örat att de hade något ledigt inklusive lägenhet. Och vem vill inte hellre jobba på Grabbarna i Napa än i Atlantis gift shop i Protaras?


Med de fina orden säger jag godnatt. Eller ja, godnatt om ett par timmar. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!