2010-05-09
 21:47:33

Det börjar ljusna

Då går vi mot ljusa tider här i Cypern. Jobbet är roligare, vädret är varmare och humöret är på topp.


I helgen har det inte blivit något ordentligt festande, har jobbat tidigt och så. Dock har vi kollat in stadens två enda klubbar. Gratis inträde har vi där också hela säsongen för att vi jobbar här. Livet är nice ibland. Däremot är jag sugen på en rejäl festkväll i Napa i veckan, ska bara se till så att jag får med mig brudarna här. :)


Bra som vi har det så har vi ett hotell mitt emot vår lägenhet som har en gigantisk pool. Dit ska vi imorgon och glassa är det tänkt. Om vi inte försover oss vill säga. Sedan är det åter jobb. Har jobbat sju dagar i sträck nu och sju till lär det nog bli. Löftet om en ledig dag i veckan är inget som hålls. Men det gör inte så mycket, jobbet är lugnt och vi får ju alla soltimmar samt festtimmar så att jobba varje dag är bara bra, lite extra cash ju. 


Måste åka och handla i veckan också, maten börjar ta slut. Ska bli kul, haha. Eftersom mina föräldrar jobbar i en affär så har det ju aldrig blivit att jag hängt med dem och handlat när jag var liten och så, så för mig lär storhandlingen bli en av veckans höjdpunkter.


Är dålig på att fotografera också har jag märkt. Får ändra på det. Bilden nedan är sen senaste matshoppingen. :)



Hampe

Kul att höra att livet är rock n roll =) puss & kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!