2010-05-16
 21:53:52

Börjar jag bli vuxen?

Ja minsann har jag jobbat 14 dagar i sträck nu. Livet är hårt in Cyprus. Men jag gillar det. Har en helt underbar kollega, vi brukar mest sitta och snacka skit och äta skräp. So long dieten. Haha. Men jag orkar faktiskt inte bry mig om den just nu.


Idag var tanken att jag skulle jobba 9-19 men när vi precis öppnat kom polisen och skällde på oss för egentligen får man inte öppna förrän klockan tio på söndagar. Så det var bara att packa ihop allt igen och vänta in tiden. Efter jobb blev vi bjudna av chefen på finmiddag på en av hans restauranger. Det var gott. Åt kycklingfilé, fattar ni vilka cravings jag haft efter det? Blev även en cheesecake till efterrätt. Det är okej att bli avundsjuk.


I fredags blev det utgång här i Protaras med ett par nyfunna killkompisar. Efter några billiga Blue Angels, Screming Orgasms och Sex Bombs (det är drinkar, inget annat) drog vi vidare till Boogie Club där det faktiskt var väldigt mycket ös. Det var riktigt kul.



Nu inväntar jag en ledig dag så att jag kan dra till stranden och glassa lite.


Btw, jag gottar mig faktiskt lite åt att det regnar i Sverige. HA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!