2010-05-13
 23:57:44

Att göra när jag kommer hem

Hem (?), tänker ni. Men ja, jag har så fruktansvärt mycket tid att tänka på jobb att jag faktiskt börjat fundera lite på vad jag ska göra när jag kommer hem.

Här kommer ett par grejer:

- Jag ska ha en fet ankomst-fest av något slag.
- Jag ska tatuera mig. ( Ja, det är dags!)
- Jag ska flytta hemifrån. Och jag vet hur min lägenhet ska se ut i minsa detalj.
- Jag ska antingen börja jobba på ett roligt jobb...
- ... eller börja plugga Event Koordinater i Landskrona (men lugn, jag stannar i kära Malmö).


Kom precis på mig själv med att jag skrev "ett par" grejer, men ett par är ju egentligen två, så, några grejer.


Btw, jag gillar kommatecken,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.




Bild tagen från senaste utgången i Napa.



Nu sitter jag och väntar på att Hesho ska logga in på Skype. Kom igen! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!