2010-03-15
 22:30:52

Lilla jag

Jag har fyllt 20. Lilla jag liksom. Det var ju fan inte längesen jag fyllde halvvägs till 38. Men härligt är det! Det känns typ som man nått en av milstolparna här i livet. Först lever man ett liv fram tills man fyller 20, sen ett liv fram tills man skaffar ett stabilt jobb, ett liv tills barn, ett liv tills barnen fyller 20, ett liv tills man blir pensionär och sen ja, ett sista liv. Har jag helt fel?



Så nu är jag inne på mitt 21a liv. Och inte allt för snart kommer det börja med ett sexmånaders jobb i Cypern. Ja det är spikat nu. De vill att jag ska komma redan mellan 28 mars-2 april men jag behöver mer tid på mig så ska se om jag kan komma lite senare. Jag är inte helt redo än. Vet inte om jag är redo alls. Eller jo, det är jag. Nog.




Nu måste jag dra
Ja vi ses väl nån dag
Kanske livet blir bättre
När man vet vart man ska


Pilla Sjöholm

Du har helt rätt. Bara att jag vill inte ha barn så jag lever som en 20-åring tills jag blir pensionär ;-) Önska kan man ju, haha! Blir 25 i år så det går fort ändå...



PUBLICERAT: 2010-03-15, 23:04:02 | URL: http://metrobloggen.se/holly85
sanna

hej!

vad är det du ska jobba med på cypern?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!