2010-03-30
 15:45:06

Kära vänner

Idag ligger jag för det mesta hemma i min säng och har ont i magen. Om någon vet vem den där Pär i hagen är som man ska gå till när man har magont blir jag överlycklig om ni säger till mig. Fast det är ändå helt okej, är mest slö, sover knepigt.



Nåväl. För er som inte var där eller hört talas om det så hade jag 20 års fest i lördags. (Ja, trots en fredag fylld med spya.) Det var allt man kunde tänka sig på den festen - Bråk, skratt, tårar... Men kul var det, och det är det viktigaste.



Nu väntar jag bara på att jag ska bli helt återställd så att jag kan ta tag i mitt liv och hitta på en massa roliga saker ute i solen. Tjing!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!