2010-03-10
 13:01:37

I'm AWESOME

Helgen var grym. (Jag vet att det är onsdag idag och det egentligen är nu man börjar prata om kommande helg men jag har inte haft tid tidigare att berätta om förra helgen. Så därför gör jag det nu.)

I fredags hade jag en supermysig Sofia-dag. Jag umgicks med mig själv så att säga. Klockan elva massage, klockan tolv solning, klockan halv ett promenad med Jossan, klockan halv två lunch på Malmö Högskola med Hesh och klockan halv tre ett besök hos tand-Helena. Jag mådde riktigt bra. Solen var framme och jag var sjukt snygg i mina coola solbrillor.

Men inte var det nog på trevligheterna där! På kvällen var det dags för Ladies Night på båten med skumpa, två äckliga rätters middag, manlig strippa, karaoke och dans. Det var kul. :)





Saturday börjades med jobb sen en dundersnabb dusch och fix hemma innan jag, Jossan och Fredds drog till Matte för lite fördrinkar. Vid sju drog vi till Jennys 25års fest där det bjöds på tacos, lekar och trevligt sällskap. Gytt! Några timmar senare intog vi (eller rättare sagt, jag ensam) Slagts dansgolv. Av någon konstig anledning tappade jag bort alla mina vänner hela tiden och rörde mig istället runt med en massa olika gäng. Jag brukar alltid vara noga med vem jag är ute med och var alla håller hus men i lördas slog det slint. Dock hade jag helt fantastiskt skoj ändå och lyckades hela tiden hitta en massa vänner att hänga med.

Kvällen avslutades på Barcelona med en del cider sen en bussresa och promenad (!?) i kalla Videdal med Patricia. :)






I'm AWESOME!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!