2010-03-03
 12:17:01

From now on, I'm gonna be a Redfella

Jag har hittat min plats. Mitt ställe. Det är inte någon mysig liten vrå i skogen. Det är inte heller längst ute på T-bryggan. Eller på fotbollsplanen. Eller någon scen för den delen. Nej vet ni, det är på Redfellas juicebar.

För er som inte vet vad det är så kan jag tala om att det är ett matställe. Förvånade? Det borde ni inte vara. Det är ju mig vi snackar om. Redfellas serverar juicer och smooties i alla former, enkla men ändå goda sallader samt toaster. Även kaffe och liknande dryck finns. (Vilken bra reklam jag gör för detta place nu.) Med andra ord, de säljer exakt all den nyttiga skit som jag gillar. Inga mackor med en massa konstiga röror, utan simpla toaster. Ingen Ceasarsallad med lök utan istället med ägg. Jummi säger jag.



Så vad säger ni? Ska vi gå med allihopa? Let us be Redfellas!




(Hesh: Hade behövt en av dina bilder nu.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!