2010-06-28
 23:47:01

Jag lär mig en del också. Faktiskt.

Detta har jag lärt mig under dessa två och en halv månad jag tillbringat i Cypern:


- Engelsmän är oehört artiga.

- Folk från Litauen har det lägsta IQt man kan ha plus att de luktar.

- Ryssar är världens hemskaste kunder då de inte kan ett ord engelska för att sedan bli arg på övriga levande för att vi inte kan ryska.

- Sprit är farligt. Det ger obehagliga minnesluckor.

- Man kan skaffa sig kompisar för livet på bara två månader.

- Näspiercingar kan flyga av när man minst anar det.

- Dieter är svåra att hålla.

- Man kan sakna kylan och sina obekväma jeans.



Förresten så är jag ledsen. Maja ska åka hem. Hur ska jag klara mig här fyra månader till utan henne? Får väl trösta mig med att i december blir det en tripp till Norrland för lite snöskoter-åkning.


Med kärlek

Sofia


denise

jaa, du måste hit till norrland och vi måste till skåne:D hihi! saknar dig sofia, du kommer klara dig så bra så! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!