2010-07-18
 20:14:41

Inte visste jag att förkylningar även fanns i värmen...

... ni hör ju själva - förKYLNING. Alltså kyla, kylning. Går ju inte riktigt ihop med värme men jodå det finns. Har legat sjuk nu snart en vecka. Inte kul alls. Tror det är mitt och Malins nattbad som ligger bakom det. Men det var det fan värt!


Var ledig igår just för att jag var sjuk. Pallra mig inte ur sängen en enda gång förutom för att fixa käk. Helt underbart var det. Lite ledsen är jag dock. En vecka sen jag drack rom och cola nu. Det är svårt att överleva i Protaras (en kvart från Ayia Napa) utan att partaja. Får hoppas jag tillfrisknar snart så jag kan dra ut i veckan eller nått.



Förresten så har jag idag planerat min kommande sommar, alltså summer of 2011. Ja jag vet, har alldeles för mycket tid till att tänka på jobb. I varje fall så har jag bestämt mig för att det ska bli en riktigt svensk sommar med roadtrips, cykling och tältning på Gotland, konserter i Göteborg och självfallet ett och annat festivalbesök. Det är dags nu.



Tre och en halv månad tills jag kommer hem.


22 dagar tills Carro kommer! Jag håller räkningen må ni tro.


Saknar Hesho som jag inte hört av på aslänge nu.


Pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!