2010-07-12
 23:30:06

FÖR CARRO SKA KOMMA HIT!

Åh vad jag är glad! Älsklings-Carro kommer hit den tionde augusti och ska jobba med mig! Det kommer bli helt fucking underbart! Wohoooooooooo!! :D



Veckan var lugn. Låg mest i sängen och kollade vänner. Fick varken handlat eller pressat. Orkade bara inte. Får ta tag i det denna veckan istället. Måste även färga håret.



I fredags blev det Napa direkt efter jobb. Väl där smög jag och Carina in på en öde hotelltoalett för att sminka oss. Därefter drog vi till en park och drack vin och sedan stack vi ut. Det var kul. Även igår blev det party igen för min och Malins del och vi hann med hur mycket som helst. Började i Protaras på Greenary och sedan drog vi till Napa där vi var på både Black Hawk, Grabbarna Grus och Blue Moon. Dock kände vi oss inte nöjda där, trots att vi satt och vänta på bussen, utan vi stack till River Reggae där vi badade och hade oss. Jag mår inte bra idag om man säger så.


Jag har sagt det förut men det tål sägas igen, SPRITEN ÄR FARLIGT BILLIG!


Peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!