2010-01-31
 12:58:29

Nykter fylla

Det är något speciellt med fria lördagar. Någon speciell känsla. Härlig känsla.



Var på Hälsa och Skönhetsmässa igår med mamma, Lisa, Lina och Sandra. Det roliga var att jag kom in gratis för att jag kände vakten. Kände mig som värsta megakändisen som bara svävade förbi kön (trots att det bara var vårt sällskap i kö just då).


Senare ringer Matte och bjuder med mig och Sandra på patry. Och ni som känner mig vid det här laget vet att jag inte bangar fest trots att jag måste vara nykter. Så, vi stack dit och jag hade askul. Jag var nog mest hajpad av alla. Jag sjöng och skrek och hade mig. Folk blev chockade när jag sen sa att jag skulle köra - "Vafan, du kan ju inte köra om du druckit!?". Sandra blev full på riktigt och följde med folket ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!