2010-01-27
 14:03:29

I know you want me

Nämen, se där, då har man fått ännu en arbetsintervju för jobbet på Cypern. Precis som Carolin. Vilket drömläge -jag och Carro, egen lägenhet, sol och bad, shopping, fester... Det kan inte bli bättre. Nu gäller det bara att hoppas, hoppas, hoppas.




Annars då. Jo jag är sjuk, har inte varit det på riktigt länge (för att vara mig) så det var väl väntat. Det börjar arta sig nu, behöver bara hitta pillar som får huvudvärken att försvinna. Så mitt liv har sett ganska lönlöst ut de senaste dagarna. Vakna - One tree hill - äta- One tree hill - äta - One tree hill osv... ja, ni fattar poängen.





Tro det eller ej, men det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till jobbet. Sitta hemma är helt enkelt inte min grej.








Jag vill ha väääääääääärme och sooooooooooool.


Anonym

Fialotta e såååå söt=)


Sofia

Jag vet :)



PUBLICERAT: 2010-02-01, 16:54:50 | URL: http://fiabengtsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!