2010-01-13
 11:03:47

Detta har hänt

- Jag firade julafton hemma med släkten. Tanken var att jag skulle köra en vit högtidsdag men efter att mamma berättat att hon dukat vinglas till mig sket det sig. Så, jag körde all in istället och var rund om fötterna redan klockan sex. Men inte nog slutade det där, halv tolv satt jag bredvid Marika och hennes familj i kyrkan fortfarande packad och väntade på chipsen (oblaten).



- Jag har spenderat en vecka i Stöten, Sälen, med nio härliga prickar. Det blev skidåkning, after ski och fest. Vid ankomst delade vi in oss i team:    


> Uffes blås, Chrille och Dejan
> Loverteam, Sanna och Micha
> Sniglarna, Mikaela och Krona
> Madda Russia, Rafad och Steken
> SSS (Snygga, Sexiga och Singlar), Jag och Emma


Teamens uppgift var att en dag under veckan laga mat till alla. Emma och jag bestämde oss för att göra korv stroganof, dock blev det en aning misslyckat...
     Under veckan fick vi även besök av herr Polis som försökte klara upp ett bråk som knappt var ett bråk. Chrille försökte därför istället få poliserna att avskriva hans p-böter. Det var roligt.



- Väl hemma i Malmö igen stötte jag även här på snuten. Jag och mina vänner blev stoppade och fick böta för att vi åkte sju pers i en taxibil avsedd för fem. Men dessförinnan hade vi grymt kul först hemma hos Radde och sen på Slagt :)



- Jag har kört en vit helg rakt igenom. Duktigt flicka, duktig.



- Jag har varit på bio och blivit frälst. Ge mig en vacker djungel med en massa fantastiska Avatarer så lovar jag att jag ska leva som jag aldrig levt förut.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!