2010-02-16
 16:23:15

Tisdagar och fredagar är mina dagar

Av någon anledning så lyckas jag alltid bäst på tisdagar och fredagar. Roligthetsmässigt. Och då menar jag att hela dagen blir rolig. Ta idag som exempel. Åkte till massören klockan elva med mor min och därefter gick vi lite i stan. Vid två mötte jag upp Hesho. Vi fikade varpå vi åkte till Net och Net och klagade. Nu är jag hemma i min säng och myser. Har även hunnit med att städa lite. Och ikväll är det fotboll som gäller på O'learys. Vilken perfekt tisdag? Helt megaperfekt.


Samma sak brukar vara med fredagar. Av någon anledning är det just de två dagarna jag pallar och vill göra grejer. Häääärligt säger jag.








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!