2010-02-13
 13:42:21

Så glaaaaaaaaaaaaad

In your face! Jag fick jobb på Cypern :) Dock inte det jobbet jag sökte men likväl ett bättre jobb med bättre lön och bättre arbetstider. Snacka om att jag kommer ha the time of my life. Det enda negativa är att jag behöver överge alla mina älsklingar här hemma i sex månader. Vad ska jag göra utan dem? Hur ska jag klara mig!?


Nåja, att resa har länge varit en dröm och nu är jag på god väg att uppfylla den. Poäng till mig!



:D






Pilla

Åh, vad kul! Grattis! Vad är det för jobb och vart på Cypern ska du vara? Jag ska förmodligen också jobba där i år, i Aiya Napa och Fig Tree Bay-området.



PUBLICERAT: 2010-02-15, 21:00:43 | URL: http://metrobloggen.se/holly85

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!